Reunion Kedua.......6 Amanah 09

Tempat : KFC Baru P.Buntar

Tarikh : 11/12/10.......hari Sabtu.....

Masa : Pkl 2.00

P/S :Duit mcm biasa bwk sendiri.......sape xde duit bleh pinjam dgn Sakinah ( A.K.A ... Katak)
Tolong dtg awal bgi spe yg nk pinjam dgn Sakinah........ok....

......Be The Best Among The BEST.....

Posted by M.A.R | at 8:03 PM | 0 comments

Reunion Kelas 6 Amanah 2009....

Buat dekat Pizzahut p.Buntar.....hari sabtu 27/11/10......pkl 2.....tolong bagitau dkt semua....any cadangan tulis je kt bwh......sebarang cadangan atau bantahan tidak akan diterima lagi selepas 24 hribln.....


P/S: Sila bawak duit sendiri jikalau mahu makan....xde sape nk belanje....no money no food....!

Posted by M.A.R | at 4:50 AM | 0 comments

Keputusan UPSR 2010

Tahniah sebanyak 31 murid telah mendapat 5aA..........hebatnyer......
tapi bdk lelaki 6 org je.....25 bdk perempuan........bdk laki 2009 still the best.....

p/s: SKPTM memang hebat pon.......dulu....kini.....dan selamanya........!

Posted by M.A.R | at 10:25 PM | 0 comments

Gi KL

Budak laki yang dapat 5A , Sir Zazol ajak gi KL hujung tahun ni.....3 orang je bleh pegi...spe nak cakap kt aku.......sir tanggung mkn, minum semua......



P/S: Bukan senang nk gi KL free.....

Posted by M.A.R | at 4:29 PM | 0 comments

9 Oktober 2010




Posted by M.A.R | at 11:36 PM | 0 comments

Keputusan UPSR 2010....

Baik atau tidak? Itu persoalannya....UPSR 2010 bermula dari tarikh 21 september 2010 hingga 23 september 2010....Mari kita bersama-sama berdoa agar keputusannya lebih baik dari sebelum ni ....

Posted by M.A.R | at 11:09 PM | 0 comments

Selamat Ulang Tahun Blog 6 Amanah yang ke 1

Background blog ini akan diubah setahun sekali setiap bulan Mei sempena ulang tahunnya ...Enjoy....Peace no War...

Posted by M.A.R | at 12:59 AM | 0 comments

Pelajarilah Bahasa Arab

Pelajarilah bahasa arab kerana sesngguhnya bahasa arab itu mencerdaskan pemikiran manusia ...antara kelebihan bahasa arab...


a)Bahasa Al-quran
b)Bahasa percakapan nabi Muhammad
c)Bahasa ahli syurga
d)Bahasa yang digunakan kita kelak di akhirat

Pelajarilah bahasa arab kerana ia merupakan bahasa yang mulia....

Posted by M.A.R | at 12:34 AM | 0 comments

Chat Di Laman Web Istimewa.......

Sape sape murid tahun 6 amanah silalah pergi ke http://www.gardneryahoochat.t35.com/ untuk pergi ke laman khas untuk 6 amanah.....bleh gunakan email yahoo untuk sign in....cuma untuk murid tahun 6 amanah dan murid di skptm......try lah........salam.........

Jika ketika sign in keluar error mungkin masih tidak boleh digunakan lagi.....underconstruction......

Posted by M.A.R | at 9:01 PM | 0 comments

Keputusan UPSR dah keluar ..........





Seramai 29 orang murid telah berjaya mendapat 5A....
20 murid perempuan 9 murid lelaki.......
kepada yang tidak berjaya mendapat 5A jangan sedih kuatkan semangat.....


SELAMAT TINGGAL KAWAN-KAWAN





Posted by M.A.R | at 12:17 AM | 0 comments

Tokoh Murid Tahun 2009



Tokoh murid Shahirah dan Zalifah

Posted by M.A.R | at 12:07 AM | 0 comments

Hang Tuah Failed SPM ......Tak Bertuah.......



Harap keputusan UPSR kita tak failed semua cam Hang Tuah ni .......

Posted by M.A.R | at 3:23 PM | 0 comments

Lawatan Ke Kuala Lumpur Dan Melaka (SKPTM)

Posted by M.A.R | at 3:56 AM | 0 comments

Suasana Majlis Hari Raya

Posted by M.A.R | at 1:36 AM | 0 comments

PENGAMBARAN DI DALAM KELAS.......

Posted by M.A.R | at 6:39 PM | 0 comments

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Posted by M.A.R | at 9:05 PM | 0 comments

Nak Berkenalan Dengan Kami.....

bEmail Yahoo Messenger:


aliridha897@yahoo.com/hyperhipo89@yahoo.com (Ali Ridha)

hyperhipo88@yahoo.com (Ariessa)

ammar_shahmi27@yahoo.com (Ammar Syahmi)

Omar_haziq@yahoo.com (Haziq)

fire_burningman@yahoo.com (Ihsan)

azim_syahmi97@yahoo.com (Azim)

sarjeant_orof@yahoo.com (Izwan)

sakinah1515@yahoo.com (Sakinah)

kaisara_hana@yahoo.com (Fazierra)

shasha_shaz97@yahoo.com (Aisyah)

najwa_catcutez@yahoo.com (Najwa)

teenagersmychemicalromance@yahoo.com (Shahirah)

spongebob_diyana@yahoo.com (Diyana)

Posted by M.A.R | at 2:13 AM | 0 comments

Ucapan Sempena Tamat UPSR Murid 6 Amanah

Askum kawan kawan seperjuangan . Pada hari ini kita telah bebas untuk sementara dari pembelajaran...(UPSR).....Saya harap kita semua mendapat keputusan yang cemerlang dari tahun tahun yang lepas..........saya sangat berterima kasih dan berdoa untuk guru-guru yang mengajar saya tanpa mengeluh sedikit pun.....saya mengucapkan terima kasih juga kepada rakan seperjuangan yang turut membantu dalam pelajaran.........

Ucapan disampaikan oleh
Muhammad Ali Ridha ( Pemilik Blog Ini )



Askum murid-murid tahun 6 Amanah.Hari ni kita dah merdeka (UPSR) . Moga-moga kita berjaya dapat 5A.......Harap kita dapat pecahkan rekod sekolah. Marilah kita sama-sama berdoa ye....Saya ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada cikgu yang selalu ajar saya siang dan malam....moga-moga cikgu akan panjang umur.......kawan-kawan yang membantu saya pun sama....

Ucapan disampaikan oleh
Syarifah Nur Sakinah



Terima kasih kepada semua guru-guru yang mengajar saya...saya berharap sangat dapat 5A dan tak sabar nak duit raya....

Ucapan disampaikan oleh
Ihsan dan Redhuan



Terima kasih kepada guru-guru yang pernah mengajar saya sehingga sekarang ....saya telah habis periksa jadi saya ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada guru-guru dan bersempena bulan Ramadhan ini...cikgu halalkan segala hutang saya tolong halalkan yer....Selamat Hari Raya...

Ucapan disampaikan oleh
Amiruddin



Saya mengucapkan kepada semua murid darjah 6.....Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!!...Ok....cukup aku cuma nak ucapkan .....2...3...habis berlajar,Selamat Hari Raya...Marvelous...Marvelous...Marvelous,Ha..ha..ha..Boleh satu lagi...2...3...kena lempang dengan kakak..Ah..Ah..Merdeka!!!!.........

Ucapan disampaikan oleh
Ammar Syahmi



Saya ingin mengucapkan selamat hari raya.......Terima kasih buat semua guru yang telah mengajar kami semua...Jasamu tetap dikenang.....

Ucapan disampaikan oleh
Haziq bin Omar



Askum kepada guru-guru dan murid-murid tahun 6....saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru-guru yang mendidik saya selama ini....Kini cikgu,saya telah merdeka dengan usaha saya selama 6 tahun ini...saya mengucapkan selamat maju jaya kepada kawan-kawan saya.....

Ucapan disampaikan oleh
Izwan Ikmal



Selamat maju jaya kepada guru-guru dan kawan-kawan di SKPTM dan seluruh dunia....Jangan lupa bagi duit raya banyak-banyak...

Ucapan disampaikan oleh
Azim Syahmi



Askum.....sudah 9 bulan kita berperang akhirnya tamat peperangan ini...Kita sudah merdeka!!!Yahooooooooooo..saya ingin mengucapkan terima kasih kepada orang yang mendidik saya.....saya harap kita semua dapat 5A...Salam...

Ucapan disampaikan oleh
Aisyah



Askum,sudah sembilan bulan kita bersama akhirnya sampai di sini..saya mengucapkan terima kasih kepada guru-guru yang mengajar saya..Terima kasih juga kepada kawan yang mengajar saya nasihat dan semangat untuk menghadapi peperiksaan ...saya harap kita semua dapat 5A...

Ucapan disampaikan oleh
Ammar Yassier

Posted by M.A.R | at 2:23 AM | 0 comments