Ucapan Sempena Tamat UPSR Murid 6 Amanah

Askum kawan kawan seperjuangan . Pada hari ini kita telah bebas untuk sementara dari pembelajaran...(UPSR).....Saya harap kita semua mendapat keputusan yang cemerlang dari tahun tahun yang lepas..........saya sangat berterima kasih dan berdoa untuk guru-guru yang mengajar saya tanpa mengeluh sedikit pun.....saya mengucapkan terima kasih juga kepada rakan seperjuangan yang turut membantu dalam pelajaran.........

Ucapan disampaikan oleh
Muhammad Ali Ridha ( Pemilik Blog Ini )



Askum murid-murid tahun 6 Amanah.Hari ni kita dah merdeka (UPSR) . Moga-moga kita berjaya dapat 5A.......Harap kita dapat pecahkan rekod sekolah. Marilah kita sama-sama berdoa ye....Saya ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada cikgu yang selalu ajar saya siang dan malam....moga-moga cikgu akan panjang umur.......kawan-kawan yang membantu saya pun sama....

Ucapan disampaikan oleh
Syarifah Nur Sakinah



Terima kasih kepada semua guru-guru yang mengajar saya...saya berharap sangat dapat 5A dan tak sabar nak duit raya....

Ucapan disampaikan oleh
Ihsan dan Redhuan



Terima kasih kepada guru-guru yang pernah mengajar saya sehingga sekarang ....saya telah habis periksa jadi saya ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada guru-guru dan bersempena bulan Ramadhan ini...cikgu halalkan segala hutang saya tolong halalkan yer....Selamat Hari Raya...

Ucapan disampaikan oleh
Amiruddin



Saya mengucapkan kepada semua murid darjah 6.....Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!!...Ok....cukup aku cuma nak ucapkan .....2...3...habis berlajar,Selamat Hari Raya...Marvelous...Marvelous...Marvelous,Ha..ha..ha..Boleh satu lagi...2...3...kena lempang dengan kakak..Ah..Ah..Merdeka!!!!.........

Ucapan disampaikan oleh
Ammar Syahmi



Saya ingin mengucapkan selamat hari raya.......Terima kasih buat semua guru yang telah mengajar kami semua...Jasamu tetap dikenang.....

Ucapan disampaikan oleh
Haziq bin Omar



Askum kepada guru-guru dan murid-murid tahun 6....saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru-guru yang mendidik saya selama ini....Kini cikgu,saya telah merdeka dengan usaha saya selama 6 tahun ini...saya mengucapkan selamat maju jaya kepada kawan-kawan saya.....

Ucapan disampaikan oleh
Izwan Ikmal



Selamat maju jaya kepada guru-guru dan kawan-kawan di SKPTM dan seluruh dunia....Jangan lupa bagi duit raya banyak-banyak...

Ucapan disampaikan oleh
Azim Syahmi



Askum.....sudah 9 bulan kita berperang akhirnya tamat peperangan ini...Kita sudah merdeka!!!Yahooooooooooo..saya ingin mengucapkan terima kasih kepada orang yang mendidik saya.....saya harap kita semua dapat 5A...Salam...

Ucapan disampaikan oleh
Aisyah



Askum,sudah sembilan bulan kita bersama akhirnya sampai di sini..saya mengucapkan terima kasih kepada guru-guru yang mengajar saya..Terima kasih juga kepada kawan yang mengajar saya nasihat dan semangat untuk menghadapi peperiksaan ...saya harap kita semua dapat 5A...

Ucapan disampaikan oleh
Ammar Yassier

Posted by M.A.R | at 2:23 AM

0 comments:

Post a Comment